Logo Prasadha Pamunah Limbah Industri (PPLI) - Download Vector

PT Prasadha Pamunah Limbah Industri (PPLI) is an Indonesian company that has been in operation since 1994 providing collection, recycling, treatment and disposal services for hazardous waste and non-hazardous waste.

PPLI is 95% owned by DOWA and 5% by the Goverment of Indonesia through the Ministry of State Owned Enterprises. PPLI holding company, DOWA Eco-System Co. Ltd., is a company dedicated to environmental management and recycling, and a wholly owned subsidiary company of DOWA Holdings Co. Ltd. The Group was established in 1884 as a mining and metal smelting/ refining company in Japan. DOWA Eco-System business is centered on resource recycling, waste management, soil remediation and environmental consultation.

PT Prasadha Pamunah Limbah Industri (PPLI) adalah perusahaan Indonesia yang telah beroperasi sejak tahun 1994 dalam menyediakan layanan pengumpulan, daur ulang, pengolahan dan pembuangan limbah bahan berbahaya dan beracun (B3) dan limbah non B3.

Sebesar 95% dari keseluruhan PPLI dimiliki oleh DOWA dan sebesar 5% dimiliki oleh Pemerintah Indonesia. Perusahaan induk PPLI, DOWA Eco-System Co. Ltd., adalah perusahaan yang didedikasikan untuk pengelolaan lingkungan dan daur ulang, dan anak perusahaan yang sepenuhnya dimiliki oleh DOWA Holdings Co. Ltd. Grup ini didirikan pada tahun 1884 sebagai perusahaan pertambangan dan peleburan/pemurnian logam perusahaan di Jepang. Bisnis DOWA Eco-System berpusat pada daur ulang sumber daya, pengelolaan limbah, perbaikan tanah, dan konsultasi lingkungan.

Logo Prasadha Pamunah Limbah Industri (PPLI)
Download Logo Prasadha Pamunah Limbah Industri (PPLI).
Download vector logo, download ai, eps, PNG HD.

See All Logos..! Click Me..!

 Donate  Profile

Terima kasih telah memilih kami sebagai sumber Logo untuk kebutuhan anda.
Jika ada Link yang eror atau tidak berfungsi, harap hubungu admin. Kalian bisa isi Contact Form di sebelah kanan untuk memberitahukan admin atau melalui email: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
Kami menyediakan Logo vector dari logo umum dan logo pribadi. Jika diantara kalian ada yang memiliki logo tetapi masih dalam mode Bitmap (image), kalian bisa menghubungi admin untuk membuat logo menjadi vector yang High Definition.
Terima kasih dan salam luar biasa.
Thank you for choosing us as a Logo source for your needs.
If there is a link that is error or doesn't work, please contact the admin. You can fill in the Contact Form on the right to notify the admin or email me: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
We provide Logo vector from general logos and private logos. If any of you have a logo but it's still in Bitmap (image) mode, you can contact the admin to make the logo a High Definition vector.
Thanks and great regards.
Tag
#free #vector #download #gratis #ai #eps #cdr #logo #graphic #Illustrator #coreldraw #adobe #path #line #png #HD #4k #image #bitmap #img #brand #merk
Share:

Post a Comment

Copyright © Wispy Download. Designed by OddThemes