Logo 101 Urban - Hotel Meetings, Jakarta Pemuda - Download Vector

Situated at the heart of East Jakarta, 1O1 URBAN Jakarta Pemuda offers an Effortless Convenience accommodation, to welcome the guests with its serve-from-the-heart staffs. The hotel sits in a close distance to Rawamangun Bus Station as well as Velodrome Rawamangun.

1O1 URBAN Jakarta Pemuda offers a dynamic accommodation, completed with in-room wireless internet connection service. Breakfast, lunch, dinner, or even room service are available to make guest's stay, eat, and experience complete and joyful.

1O1 URBAN Jakarta Pemuda completed with meeting services and function spaces, to assist guest's business needs. Our friendly staffs will be able to provide information and guidance on other information, to make guest's stay become memorable and priceless.
Terletak di pusat Jakarta Timur, 1O1 URBAN Jakarta Pemuda menawarkan akomodasi yang nyaman dan praktis untuk menyambut para tamu dengan staf yang ramah. Hotel ini terletak dalam jarak dekat dengan Terminal Bus Rawamangun dan Velodrome Rawamangun.

1O1 URBAN Jakarta Pemuda menawarkan akomodasi yang dinamis, dilengkapi dengan layanan koneksi internet nirkabel di dalam kamar. Sarapan, makan siang, makan malam, atau bahkan layanan kamar tersedia untuk membuat pengalaman menginap, makan, dan bersantap para tamu menjadi lengkap dan menyenangkan.

1O1 URBAN Jakarta Pemuda dilengkapi dengan layanan pertemuan dan ruang fungsional, untuk memenuhi kebutuhan bisnis para tamu. Staf kami yang ramah akan memberikan informasi dan panduan mengenai informasi lainnya, untuk membuat pengalaman menginap para tamu menjadi berkesan dan tak ternilai.
Logo 101 Urban - Hotel Meetings, Jakarta Pemuda
Download Logo 101 Urban - Hotel Meetings, Jakarta Pemuda.
Download vector logo, download ai, eps, PNG HD.

See All Logos..! Click Me..!

 Donate  Profile

Terima kasih telah memilih kami sebagai sumber Logo untuk kebutuhan anda.
Jika ada Link yang eror atau tidak berfungsi, harap hubungu admin. Kalian bisa isi Contact Form di sebelah kanan untuk memberitahukan admin atau melalui email: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
Kami menyediakan Logo vector dari logo umum dan logo pribadi. Jika diantara kalian ada yang memiliki logo tetapi masih dalam mode Bitmap (image), kalian bisa menghubungi admin untuk membuat logo menjadi vector yang High Definition.
Terima kasih dan salam luar biasa.
Thank you for choosing us as a Logo source for your needs.
If there is a link that is error or doesn't work, please contact the admin. You can fill in the Contact Form on the right to notify the admin or email me: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
We provide Logo vector from general logos and private logos. If any of you have a logo but it's still in Bitmap (image) mode, you can contact the admin to make the logo a High Definition vector.
Thanks and great regards.
Tag
#free #vector #download #gratis #ai #eps #cdr #logo #graphic #Illustrator #coreldraw #adobe #path #line #png #HD #4k #image #bitmap #img #brand #merk
Share:

Post a Comment

Copyright © Wispy Download. Designed by OddThemes