Logo Lippo Life - Download Vector

Established since 2010, NOBU Life which later changed its name to PT Lippo Life Assurance is a life insurance company in Indonesia, and as part of MPC (PT Multipolar Tbk.), which has experience in providing life insurance programs, health insurance, personal accident insurance, investment-related insurance, employee welfare programs and credit life insurance.

PT Lippo Life Assurance was built with hard work and dynamic professionalism, becoming stronger in the face of increasingly aggressive business competition. In establishing professional relationships, the company adheres to trust, mutually beneficial cooperation and ethical business values. Supported by a strong capital structure and excellent experience, the company is motivated to further increase its commitment and consistency in understanding customer needs and providing the best for all stakeholders.
Berdiri sejak 2010, NOBU Life yang kemudian berganti nama menjadi PT Lippo Life Assurance adalah perusahaan asuransi jiwa di Indonesia, dan adalah bagian dari MPC (PT Multipolar Tbk.), yang telah berpengalaman dalam menyediakan program asuransi jiwa, asuransi kesehatan, asuransi kecelakaan diri, investasi-asuransi terkait, program kesejahteraan karyawan dan asuransi jiwa kredit.

PT Lippo Life Assurance dibangun dengan kerja keras dan profesionalisme yang dinamis, semakin kuat dalam menghadapi persaingan bisnis yang semakin agresif. Dalam menjalin hubungan profesional, perusahaan berpegang pada kepercayaan, kerjasama yang saling menguntungkan dan nilai-nilai bisnis yang beretika. Didukung oleh struktur permodalan yang kuat dan pengalaman yang sangat baik, perusahaan termotivasi untuk semakin meningkatkan komitmen dan konsistensinya dalam memahami kebutuhan pelanggan dan memberikan yang terbaik bagi seluruh pemangku kepentingan.
Logo Lippo Life
Download Logo Lippo Life.
Download vector logo, download ai, eps, PNG HD.

See All Logos..! Click Me..!

 Donate  Profile

Terima kasih telah memilih kami sebagai sumber Logo untuk kebutuhan anda.
Jika ada Link yang eror atau tidak berfungsi, harap hubungu admin. Kalian bisa isi Contact Form di sebelah kanan untuk memberitahukan admin atau melalui email: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
Kami menyediakan Logo vector dari logo umum dan logo pribadi. Jika diantara kalian ada yang memiliki logo tetapi masih dalam mode Bitmap (image), kalian bisa menghubungi admin untuk membuat logo menjadi vector yang High Definition.
Terima kasih dan salam luar biasa.
Thank you for choosing us as a Logo source for your needs.
If there is a link that is error or doesn't work, please contact the admin. You can fill in the Contact Form on the right to notify the admin or email me: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
We provide Logo vector from general logos and private logos. If any of you have a logo but it's still in Bitmap (image) mode, you can contact the admin to make the logo a High Definition vector.
Thanks and great regards.
Tag
#free #vector #download #gratis #ai #eps #cdr #logo #graphic #Illustrator #coreldraw #adobe #path #line #png #HD #4k
Share:

Post a Comment

Copyright © Wispy Download. Designed by OddThemes