Logo 100% Indonesia - Download Vector

100% Cinta Indonesia is a campaign launched in 2009 to promote Indonesian brands and products. Although the campaign was initially meant as a consumer awareness program to promote Indonesian products and brands, the campaign has transformed into social movement to appreciate and love everything Indonesian, not just brands and products but also foods, arts, crafts, traditional and popular culture, and many aspects of Indonesia.
100% Cinta Indonesia adalah kampanye untuk mempromosikan merek, jenama, dan produk Indonesia yang diluncurkan tahun 2009. Meskipun pada awalnya kampanye ini awalnya bertujuan untuk meningkatkan kesadaran konsumen Indonesia dan mempromosikan produk dan merek Indonesia, pada perkembangannya kampanye ini tumbuh menjadi gerakan sosial masyarakat untuk menumbuhkan apresiasi dan rasa cinta kepada segala hal mengenai Indonesia, bukan hanya merek atau produk, tetapi termasuk makanan, kesenian, kerajinan tangan dan seni kriya, serta budaya Indonesia baik budaya tradisional maupun populer, serta banyak aspek mengenai Indonesia.
Logo 100% Indonesia
Download Logo 100% Indonesia.
Download vector logo, download ai, eps, PNG HD.

See All Logos..! Click Me..!

 Donate  Profile

Terima kasih telah memilih kami sebagai sumber Logo untuk kebutuhan anda.
Jika ada Link yang eror atau tidak berfungsi, harap hubungu admin. Kalian bisa isi Contact Form di sebelah kanan untuk memberitahukan admin atau melalui email: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
Kami menyediakan Logo vector dari logo umum dan logo pribadi. Jika diantara kalian ada yang memiliki logo tetapi masih dalam mode Bitmap (image), kalian bisa menghubungi admin untuk membuat logo menjadi vector yang High Definition.
Terima kasih dan salam luar biasa.
Thank you for choosing us as a Logo source for your needs.
If there is a link that is error or doesn't work, please contact the admin. You can fill in the Contact Form on the right to notify the admin or email me: tin.oz.ser.vice@gmail.com.
We provide Logo vector from general logos and private logos. If any of you have a logo but it's still in Bitmap (image) mode, you can contact the admin to make the logo a High Definition vector.
Thanks and great regards.
Tag
#free #vector #download #gratis #ai #eps #cdr #logo #graphic #Illustrator #coreldraw #adobe #path #line #png #HD #4k
Share:

Post a Comment

Copyright © Wispy Download. Designed by OddThemes